یزدفردا :دکتر قنبری؛ رئیس اداره کاهش آسیب اداره کل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در بازدید از زندان مرکزی:با مشاهده اقدامات تربیتی و پرورشی در زندان مرکزی، آرزو کردم زندانی باشم

به گزارش یزدفردابه نقل از روابط عمومی زندان مرکزی یزد؛ :دکتر مهدی قنبری محمدی رییس اداره کاهش آسیب و مسئول بخش درمان و حمایت های اجتماعی اداره کل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر به همراه خانم دکتر خباززاده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد در معیت محمد سلیمی فر معاون و دکتر یحیی دهقانی مسئول بهداشت و درمان اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد و همچنین فرهاد قاسمعلی زاده رییس زندان و دکتر ارکان مسئول بهداشت و درمان زندان مرکزی یزد از قسمتهای مختلف این زندان از جمله قرنطینه مواد مخدر، درمانگاه و بهداشت و درمان ، اندرزگاه 4 و 6 (مواد مخدر) ، صدا و سیما ، مجتمع فنی و حرفه ای ، مجتمع آموزشی فردوس (گلخانه و...) بازدید نمودند.
دکتر قنبری در این بازدید گفت: گرچه آرزو دارم قلباً یک زندانی هم اسیر زندان نباشد ولیکن در زندان یزد آرزو کردم برای یکروز زندانی باشم چون به حقیقت اقدامات تربیتی و پرورشی را در این زندان به عرصه عمل دیدم.

وی افزود: زندان مرکزی به یک مرکز تعلیمی و تربیتی تبدیل شده که در این رابطه از مدیرکل، ریاست زندان و همه پرسنل این مجموعه قدردانی می کنم.

گفتنی است در پایان این بازدید، رئیس اداره کاهش آسیب و مسئول بخش درمان و حمایت های اجتماعی اداره کل بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در دفتر مدیرکل زندان های استان، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

ضمنا در این جلسه مدیرکل زندان های استان از اقدامات انجام شده در خصوص کاهش آسیب و رفتارهای پرخطر زندانیان مخصوصا بحث اقدامات متادون درمانی و مرکز مشاوره و روان درمانی ، اشتغال و حرفه آموزی زندانیان بصورت مشروح بیان نمود.


http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=37279_6-0.jpg

 

 

 

 

توضیح دکتر قنبری:با سلام و احترام اينجانب دكتر مهدي قمبري محمدي رئيس اداره كاهش آسيب اداره كل درمان و حمايت هاي اجتماعي درج خبر مذكور را بصورت فوق خلاف واقع دانسته و بر اساس اصل امانتداري خواهان درج نقل قول بصورت صحيح ارائه شده آن هستم . بنده ضمن اينكه حاضربه زنداني بودن حتي  يك نفر  در جامعه نيستم اما زندان يزد را به تناسب زندانهاي ديگركشور كه مورد بازديد واقع شده بود  به لحاظ مسائل بهداشتي و نگهداري موفق تر ديدم. لذا تقاضا دارم در اسرع وقت نسبت به اصلاح خبر فوق اقدام فرماييد 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا